fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně Digitalizace může připravit banky až o 280 miliard USD příjmů z plateb

Digitalizace může připravit banky až o 280 miliard USD příjmů z plateb

Až 15 % příjmů bank z globálních plateb, 280 miliard USD, bude pravděpodobně ohroženo růstem digitálních plateb a konkurencí nebankovních subjektů, protože platby budou rychlejší, neviditelné a zdarma, uvádí nová zpráva společnosti Accenture. Ta zjistila, že příjmy z globálních plateb pravděpodobně porostou ročním tempem 5,5 % – z 1,5 bilionu USD v roce 2019 na více než 2 biliony USD do roku 2025. Pouze banky, které změní své obchodní modely, zavedou nejnovější technologie a zaměří se na poskytování služeb zákazníkům, které mají nějakou přidanou hodnotu, budou moci získat část podílu z 500 miliard USD ze zvyšujícího se růstu příjmů.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...