fbpx
Pondělí, 13 července, 2020
Domů Aktuálně Digitalizace je pro podniky prioritou, chybí jim ale talenty s patřičnými znalostmi

Digitalizace je pro podniky prioritou, chybí jim ale talenty s patřičnými znalostmi

Digitalizace je pro podniky prioritou, chybí jim ale talenty s patřičnými znalostmi.
Podle ředitelů nákupu (CPO, Chief Procurement Officer) dojde letos ve firmách k dalšímu zrychlování digitalizace nákupních procesů. Cílem je snaha posunout obor od administrativy směrem ke strategické obchodní roli. Vyplývá to z výsledků nového globálního průzkumu provedeného Mannheimskou univerzitou ve spolupráci se společností SAP Ariba.
Studie mimo jiné poukazuje i na nedostatky brzdící proces digitalizace. Těmi jsou podle průzkumu rozpočtová omezení, dostupnost analytických dat a nedostatek talentů s potřebným know-how, zejména s analytickými a datovými znalostmi. Ředitelé nákupu navzdory tomu chápou naléhavost i význam digitalizace a plánují její zavádění, uvedla dále společnost SAP Ariba.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Tomášem Lichtenbergem (Farm Planet): Česko je u ovoce a zeleniny soběstačné jen z jedné třetiny. Akvaponií chceme dosáhnout stálost cen i kvality

Tomáš Lichtenberg se v tomto roce naplno pustil do zcela nového oboru, který se řadí do kategorie zemědělství budoucnosti. Se svými kolegy...

Gartner: Třetina největších hráčů v globálních dodavatelských řetězcích přesouvá své aktivity z Číny

Až 33 % lídrů z oblasti globálních dodavatelských řetězců přesunulo své outsourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu. Nebo to v následujících dvou...

Česká revoluce ve stavebnictví: 17 tun betonu, 22 hodin 3D tisku a nový typ domu je na světě

Na konci prázdnin bude představen veřejnosti na pražském Střeleckém ostrově unikátní projekt 3D tištěného domu Prvok. Ten je nyní postupně dokončován, získává důležité...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně...

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...