fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Čínské Huawei uvedlo vlastní operační systém Harmony

Čínské Huawei uvedlo vlastní operační systém Harmony

Čínská společnost Huawei Technologies představila vlastní operační systém nazvaný Harmony, je určen pro chytré telefony a další přístroje. Huawei se k jeho vývoji odhodlal, neboť americké obchodní restrikce z letošního května by mohly firmě znemožnit přístup k americkým technologiím, včetně operačního systému Android, který její přístroje nyní používají. Huawei ve svých chytrých telefonech hodlá Android využívat i nadále, nový software bude postupně zavádět v dalších zařízeních, jako jsou chytré hodinky nebo přístroje pro virtuální realitu. Nový operační systém je součástí snah čínské firmy vyvinou vlastní technologie, od čipů až po software, a kvůli obchodní válce mezi Spojenými státy a Čínou tak snížit závislost na firmách z USA.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...