fbpx
Úterý, 14 července, 2020
Domů Aktuálně Čínské Huawei uvedlo vlastní operační systém Harmony

Čínské Huawei uvedlo vlastní operační systém Harmony

Čínská společnost Huawei Technologies představila vlastní operační systém nazvaný Harmony, je určen pro chytré telefony a další přístroje. Huawei se k jeho vývoji odhodlal, neboť americké obchodní restrikce z letošního května by mohly firmě znemožnit přístup k americkým technologiím, včetně operačního systému Android, který její přístroje nyní používají. Huawei ve svých chytrých telefonech hodlá Android využívat i nadále, nový software bude postupně zavádět v dalších zařízeních, jako jsou chytré hodinky nebo přístroje pro virtuální realitu. Nový operační systém je součástí snah čínské firmy vyvinou vlastní technologie, od čipů až po software, a kvůli obchodní válce mezi Spojenými státy a Čínou tak snížit závislost na firmách z USA.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Tomášem Lichtenbergem (Farm Planet): Česko je u ovoce a zeleniny soběstačné jen z jedné třetiny. Akvaponií chceme dosáhnout stálost cen i kvality

Tomáš Lichtenberg se v tomto roce naplno pustil do zcela nového oboru, který se řadí do kategorie zemědělství budoucnosti. Se svými kolegy...

Gartner: Třetina největších hráčů v globálních dodavatelských řetězcích přesouvá své aktivity z Číny

Až 33 % lídrů z oblasti globálních dodavatelských řetězců přesunulo své outsourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu. Nebo to v následujících dvou...

Česká revoluce ve stavebnictví: 17 tun betonu, 22 hodin 3D tisku a nový typ domu je na světě

Na konci prázdnin bude představen veřejnosti na pražském Střeleckém ostrově unikátní projekt 3D tištěného domu Prvok. Ten je nyní postupně dokončován, získává důležité...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně...

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...