fbpx
Pondělí, 13 července, 2020
Domů Aktuálně Chytrým domácnostem začíná dominovat hlas

Chytrým domácnostem začíná dominovat hlas

Trh s elektronickými zařízeními pro chytrou domácnost vloni podle společnosti Futuresource celosvětově vzrostl o 39 procent na 100 milionů prodaných produktů. Lidé za ně utratili přes 12 miliard dolarů. Za větším zájmem stojí zejména zlepšující se schopnost nových zařízení komunikovat mezi sebou, snadnější ovládání a nástup hlasových asistentů. Právě inteligentní reproduktory s virtuálními asistenty se stávají dominujícím prvkem pro ovládání dalších přístrojů v domácnosti. I Češi mají inteligentní vybavení do domácnosti ve stále větší oblibě, ve čtyřiceti procentech českých domácností již je, nebo se brzy objeví, chytré zařízení. Ke koupi je svádí vidina většího komfortu a úspor. Chytré systémy navíc podle většiny lidí zajišťují i vyšší bezpečnost – plyne to z nedávného průzkumu značky Yale.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Tomášem Lichtenbergem (Farm Planet): Česko je u ovoce a zeleniny soběstačné jen z jedné třetiny. Akvaponií chceme dosáhnout stálost cen i kvality

Tomáš Lichtenberg se v tomto roce naplno pustil do zcela nového oboru, který se řadí do kategorie zemědělství budoucnosti. Se svými kolegy...

Gartner: Třetina největších hráčů v globálních dodavatelských řetězcích přesouvá své aktivity z Číny

Až 33 % lídrů z oblasti globálních dodavatelských řetězců přesunulo své outsourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu. Nebo to v následujících dvou...

Česká revoluce ve stavebnictví: 17 tun betonu, 22 hodin 3D tisku a nový typ domu je na světě

Na konci prázdnin bude představen veřejnosti na pražském Střeleckém ostrově unikátní projekt 3D tištěného domu Prvok. Ten je nyní postupně dokončován, získává důležité...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně...

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...