fbpx
- Reklama -
Domů Aktuálně Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici...

Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici přes 10 milionů korun

Při poruchách i dopravních nehodách jde často o minuty. S rychlejším zajištěním pomoci proto řidičům pomůže telefonní asistent s umělou inteligencí, kterého vyvíjí český startup Vocalls.

Ve spolupráci s asistenční službou Europ Assistance připravuje voicebota, který bude odbavovat hovory na asistenční lince. Startup nyní na svůj rozvoj získává investici přes 10 milionů korun od investiční skupiny Reticulum.

Vocalls je Telefonní Asistent s Umělou Inteligencí. Mluví syntézou lidské řeči (mužský i ženský hlas) a rozpoznává řeč klienta. Hovor může být libovolně větvený, asistent reaguje na klienta (například zopakuje větu, pokud jí klient nerozuměl) a formou jednoduše nastavitelného dialogu klienta obslouží. Startup získal 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie.

“Voiceboti mají na trhu obrovský potenciál a jsme rádi, že si toho velké společnosti všímají. Již jsme navázali spolupráci s několika enterprise firmami a další přibývají. Díky investici jsme navíc mohli rozšířit tým o další programátory i specialisty na konverzační design a můžeme se naplno věnovat rozvoji produktu,” říká šéf Vocalls Artem Markevich.

“Chceme, aby lidé mohli své požadavky vyřizovat okamžitě, bez nutnosti čekat na zákaznických linkách na připojení operátorů,” dodává.

- Reklama -

Asistenční služby ale nejsou jediným využitím telefonních asistentů, zájem o ně mají také například banky či eshopy. Díky voicebotům mohou pomoci přetíženým linkám, odbavit neomezené množství zákazníků najednou, šetřit náklady a ulehčit svým operátorům od rutinních dotazů či požadavků. Klienti se navíc dovolají v jakoukoliv denní či noční dobu, bez ohledu na běžnou provozní dobu call center.

Dalších plánů mají ve Vocalls dostatek. Chtějí zjednodušit grafický designér konverzací tak, aby s jeho pomocí zvládl postavit voicebota i naprostý laik. Obchodně se chystají nabízet voiceboty i menším firmám. Technologie je připravena a trh s největší pravděpodobností také.

SourceVocalls

Nejnovější

Petr Povolný (Konica Minolta): přechod k paperless často pro firmy znamená bolestný proces sebepoznání

Paperless firmy zatím neexistují. I když ty menší zvládnou minimalizovat vznik papírových dokumentů a navenek komunikují digitálně, nejsou na světě samy.

Budoucnost kamenných prodejen: Jak dostat zákazníky zpátky do obchodů?

Se změnou nákupního chování zákazníků vlivem pandemie koronaviru a karanténních opatření s tím spojených si řada kamenných obchodů klade otázku, jak svým...

Datová analytika v praxi: Na VŠE začali exkluzivně vzdělávat profesní magistry

Vzdělání propojené se zkušenostmi z praxe. Přesně to chybí čerstvě vystudovaným datovým analytikům v Čechách. Změnit by to mohla nová expertní platforma...

Průzkum: České firmy zaspaly a dohánějí až 14letý dluh vůči digitalizaci

Pro firmy v Česku jsou nové IT technologie prioritou. I přesto jejich implementace postupuje velmi pomalu. Důkladnou prověrkou pro podnikové IT byla jarní...

Obchody v okolních státech hlídají dodržování nošení roušek daleko důsledněji, říká Ondřej Vaněk z Blindspotu

Chytrá platforma Macula umí rozpoznat, zda má člověk správně nasazenou roušku a zda dodržuje bezpečnostní odstup od ostatních. Česká firma Blindspot Solutions...