fbpx
Domů Aktuálně Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici...

Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici přes 10 milionů korun

Při poruchách i dopravních nehodách jde často o minuty. S rychlejším zajištěním pomoci proto řidičům pomůže telefonní asistent s umělou inteligencí, kterého vyvíjí český startup Vocalls.

Ve spolupráci s asistenční službou Europ Assistance připravuje voicebota, který bude odbavovat hovory na asistenční lince. Startup nyní na svůj rozvoj získává investici přes 10 milionů korun od investiční skupiny Reticulum.

Vocalls je Telefonní Asistent s Umělou Inteligencí. Mluví syntézou lidské řeči (mužský i ženský hlas) a rozpoznává řeč klienta. Hovor může být libovolně větvený, asistent reaguje na klienta (například zopakuje větu, pokud jí klient nerozuměl) a formou jednoduše nastavitelného dialogu klienta obslouží. Startup získal 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie.

“Voiceboti mají na trhu obrovský potenciál a jsme rádi, že si toho velké společnosti všímají. Již jsme navázali spolupráci s několika enterprise firmami a další přibývají. Díky investici jsme navíc mohli rozšířit tým o další programátory i specialisty na konverzační design a můžeme se naplno věnovat rozvoji produktu,” říká šéf Vocalls Artem Markevich.

“Chceme, aby lidé mohli své požadavky vyřizovat okamžitě, bez nutnosti čekat na zákaznických linkách na připojení operátorů,” dodává.

- Reklama -

Asistenční služby ale nejsou jediným využitím telefonních asistentů, zájem o ně mají také například banky či eshopy. Díky voicebotům mohou pomoci přetíženým linkám, odbavit neomezené množství zákazníků najednou, šetřit náklady a ulehčit svým operátorům od rutinních dotazů či požadavků. Klienti se navíc dovolají v jakoukoliv denní či noční dobu, bez ohledu na běžnou provozní dobu call center.

Dalších plánů mají ve Vocalls dostatek. Chtějí zjednodušit grafický designér konverzací tak, aby s jeho pomocí zvládl postavit voicebota i naprostý laik. Obchodně se chystají nabízet voiceboty i menším firmám. Technologie je připravena a trh s největší pravděpodobností také.

SourceVocalls

Nejnovější

🎧🎤Filip Černý (Kogi CON): Motorem rozvoje digiskills u zaměstnanců by se teď měly stát odbory

Další podcast serveru Digibiz jsme věnovali dopadu pandemie na firemní kulturu v prostředí home office, ale také rozvoji digitálních dovedností zaměstnanců. Hostem byl Filip...

🎧🎤Jitka Chizzola (D.A.S. pojišťovna): Pro digitalizaci škodních spisů vyvíjíme už deset let vlastní software

Jak probíhá digitální transformace v ta konzervativním oboru, jako je právo? O tom jsme se v dalším Digibiz podcastu bavili s dlouholetou šéfkou české...

Adastra oceněna v rámci prestižní soutěže Českých 100 nejlepších

Adastra získala prestižní ocenění v rámci 25. ročníku soutěže Českých 100 nejlepších. V oborové kategorii Informační a komunikační technologie se zařadila po bok společností,...

🎧🎤 Jiří Malíček (Rockwell Automation): Nevěřím, že se dožijeme plně automatizované výroby ve firmách

Další podcast serveru Digibiz.cz jsme věnovali nejen automatizaci a robotizaci ve výrobě, ale také tomu, jak výrobní firmy dnes pracují s daty. Hostem byl...

Khalid Husseini (EmbedIT): Komfort klienta je motorem současného technologického vývoje všech aplikací a služeb

Vše na mobilu, uživatelská rychlost a jednoduchost jsou podle Khalida Husseiniho hlavními požadavky na služby EmbedITu, IT divize globální skupiny Home Credit. Hlavní podíl...