fbpx
Sobota, 4 července, 2020
Domů Aktuálně Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici...

Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici přes 10 milionů korun

Při poruchách i dopravních nehodách jde často o minuty. S rychlejším zajištěním pomoci proto řidičům pomůže telefonní asistent s umělou inteligencí, kterého vyvíjí český startup Vocalls.

Ve spolupráci s asistenční službou Europ Assistance připravuje voicebota, který bude odbavovat hovory na asistenční lince. Startup nyní na svůj rozvoj získává investici přes 10 milionů korun od investiční skupiny Reticulum.

Vocalls je Telefonní Asistent s Umělou Inteligencí. Mluví syntézou lidské řeči (mužský i ženský hlas) a rozpoznává řeč klienta. Hovor může být libovolně větvený, asistent reaguje na klienta (například zopakuje větu, pokud jí klient nerozuměl) a formou jednoduše nastavitelného dialogu klienta obslouží. Startup získal 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie.

“Voiceboti mají na trhu obrovský potenciál a jsme rádi, že si toho velké společnosti všímají. Již jsme navázali spolupráci s několika enterprise firmami a další přibývají. Díky investici jsme navíc mohli rozšířit tým o další programátory i specialisty na konverzační design a můžeme se naplno věnovat rozvoji produktu,” říká šéf Vocalls Artem Markevich.

“Chceme, aby lidé mohli své požadavky vyřizovat okamžitě, bez nutnosti čekat na zákaznických linkách na připojení operátorů,” dodává.

- Reklama -

Asistenční služby ale nejsou jediným využitím telefonních asistentů, zájem o ně mají také například banky či eshopy. Díky voicebotům mohou pomoci přetíženým linkám, odbavit neomezené množství zákazníků najednou, šetřit náklady a ulehčit svým operátorům od rutinních dotazů či požadavků. Klienti se navíc dovolají v jakoukoliv denní či noční dobu, bez ohledu na běžnou provozní dobu call center.

Dalších plánů mají ve Vocalls dostatek. Chtějí zjednodušit grafický designér konverzací tak, aby s jeho pomocí zvládl postavit voicebota i naprostý laik. Obchodně se chystají nabízet voiceboty i menším firmám. Technologie je připravena a trh s největší pravděpodobností také.

SourceVocalls
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...