fbpx
[the_ad_group id="279"]
DomůAktuálněČeským řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici...

Českým řidičům bude pomáhat voicebot. Pražský startup Vocalls získává na rozvoj investici přes 10 milionů korun

Při poruchách i dopravních nehodách jde často o minuty. S rychlejším zajištěním pomoci proto řidičům pomůže telefonní asistent s umělou inteligencí, kterého vyvíjí český startup Vocalls.

Ve spolupráci s asistenční službou Europ Assistance připravuje voicebota, který bude odbavovat hovory na asistenční lince. Startup nyní na svůj rozvoj získává investici přes 10 milionů korun od investiční skupiny Reticulum.

Vocalls je Telefonní Asistent s Umělou Inteligencí. Mluví syntézou lidské řeči (mužský i ženský hlas) a rozpoznává řeč klienta. Hovor může být libovolně větvený, asistent reaguje na klienta (například zopakuje větu, pokud jí klient nerozuměl) a formou jednoduše nastavitelného dialogu klienta obslouží. Startup získal 1. místo Czech Contact Center Award 2019 v kategorii Technologie.

“Voiceboti mají na trhu obrovský potenciál a jsme rádi, že si toho velké společnosti všímají. Již jsme navázali spolupráci s několika enterprise firmami a další přibývají. Díky investici jsme navíc mohli rozšířit tým o další programátory i specialisty na konverzační design a můžeme se naplno věnovat rozvoji produktu,” říká šéf Vocalls Artem Markevich.

“Chceme, aby lidé mohli své požadavky vyřizovat okamžitě, bez nutnosti čekat na zákaznických linkách na připojení operátorů,” dodává.

Asistenční služby ale nejsou jediným využitím telefonních asistentů, zájem o ně mají také například banky či eshopy. Díky voicebotům mohou pomoci přetíženým linkám, odbavit neomezené množství zákazníků najednou, šetřit náklady a ulehčit svým operátorům od rutinních dotazů či požadavků. Klienti se navíc dovolají v jakoukoliv denní či noční dobu, bez ohledu na běžnou provozní dobu call center.

Dalších plánů mají ve Vocalls dostatek. Chtějí zjednodušit grafický designér konverzací tak, aby s jeho pomocí zvládl postavit voicebota i naprostý laik. Obchodně se chystají nabízet voiceboty i menším firmám. Technologie je připravena a trh s největší pravděpodobností také.

SourceVocalls

Nejnovější

Inovátoři, hlaste se! Zbývá týden do uzávěrky Hack 2 Normal hackathonu

Vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. To je téma víkendového hackathonu Hack 2 Normal, který odstartuje už příští pátek 14. května. ...

Martin Felcman a Martin Matuš (Productboard): Pracujeme jako Sherlock Holmes

Jak souvisí práce produktového manažera s detektivní činností? V čem je jeho největší hodnota a kdy by se měl do vývoje nového produktu zapojit?...

Produktový manažer: Jak bych to vysvětlil své mámě?

Role, která tu byla už dávno a která dnes zažívá obrodu. Digitalizace světa vytváří potřebu vzniku nových rolí, které ale mají základy ve světě...

10 trendů, které budou podle Accenture určovat směr pojišťovnictví v roce 2021

Nárůst významu lékařské a wellness péče, digitální transformace pojišťoven, speciální produkty ušité klientům na míru, udržitelný rozvoj i důvěra v tradiční velké pojistitele. To je...

CFO plánují zvyšovat svoje digitální investice

Cloudové ERP, pokročilá analytika a datové technologie či RPA jsou oblastmi, do nichž chtějí během příštích čtyř let investovat finanční a ekonomická oddělení podniků. Odhalil...