fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Aktuálně Česko-britský startup Buildiro digitalizující stavebnictví přilákal investory

Česko-britský startup Buildiro digitalizující stavebnictví přilákal investory

Britský startup s českými kořeny Buildiro, který digitalizuje proces nákupu materiálů a náčiní ve stavebnictví, posiluje vývojářský tým a plánuje zásadně rozšířit povědomí o svém produktu. K dalšímu rozvoji teď získává 2 miliony korun od venture capital fondu Nation 1 (za jehož vznikem stojí čtveřice Marek Moravec, Jaroslav Trojan, Petra W. Končelíková a Martin Bodocký, kteří do fondu dohromady vložili 1 milion eur) a stává se zároveň součástí jejich akceleračního programu. Aplikace, která spojuje tradiční řemeslo s novými technologiemi, již nyní pomáhá řemeslníkům v Británii realizovat nákupy za zlomek původního času.
Buildiro agreguje offline i online stavebniny a díky technologii real-time náhledu do skladů umožňuje přesně zobrazit, který obchod disponuje potřebným materiálem nebo nástroji. Pomocí Buildiro nemusí řemeslník trávit čas na cestách po obchodech. Z nákupního seznamu aplikace sama vyhodnotí pobočky, které mají zboží skladem, a navrhne uživateli, kde nejblíže vše potřebné pořídí. Odpadá tedy veškeré nakupování naslepo, které mnohdy blokuje řemeslníky na celé hodiny.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...