fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Centrum IBM pro umělou inteligenci v ČR?

Centrum IBM pro umělou inteligenci v ČR?

Česko a IBM mají zájem na spolupráci při vývoji umělé inteligence – sdělil to místopředseda vládní Rady pro výzkum, vývoj a inovace Karel Havlíček. Podle něj by v Česku mohlo vzniknout podobné centrum pro umělou inteligenci, jaké ve spolupráci s IBM vytváří Francie, a kde je nyní zaměstnáno na 200 lidí. „Bude to investice. Ne do budov a nějakých nových paláců, ale do know-how, do lidí,“ řekl po schůzce s viceprezidentem IBM Martinem Schroeterem. Karel Havlíček společně s premiérem Andrejem Babišem také jednali se zástupci Applu o možném vytvoření Apple Storu v Praze. Otevření Apple Storu by navázalo na českou vládní inovační strategii.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...