fbpx
Neděle, 5 července, 2020
Domů Aktuálně ČBA: Bezpečnost v on-line prostředí je nejvyšší za pět let

ČBA: Bezpečnost v on-line prostředí je nejvyšší za pět let

Bezpečnost v on-line prostředí se letos zvýšila na nejvyšší hodnotu za posledních pět let. Index bezpečnosti České bankovní asociace (ČBA) pro letošní rok dosáhl 65 bodů ze sta, zatímco loni to bylo 61 bodů. Nejčastěji Češi nemění PIN kódy ke kartám a hesla k účtům, a navíc podceňují rostoucí rizika útoků přes mobilní telefon. Asociace o tom dnes informovala na tiskové konferenci. Průzkum uskutečnila v květnu a červnu pro ČBA agentura SC&C mezi 1011 respondenty.
Index bezpečnosti se od roku 2013, kdy byl měřen poprvé, držel stabilně okolo 60 procent. Za růstem indexu je podle poradce ČBA pro platební styk a kyberbezpečnost Tomáše Hládka skutečnost, že se téma kybernetických útoků dostává do médií a k široké veřejnosti. „Z výsledků však nemůžeme dělat žádnou senzaci, v porovnání s ostatními zeměmi jsme stále na průměrných hodnotách,“ upozornil.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...