fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Bankovní úředníci nedůvěřují automatizaci. Duplikují automatizované úkony

Bankovní úředníci nedůvěřují automatizaci. Duplikují automatizované úkony

Z dosavadní bankovní praxe vyplývá, že zaměstnanci často narušují optimálně nastavený a zautomatizovaný proces, protože nevěří, že může být dobře zvládnutý i bez nich. Svou dobře míněnou aktivitou vstupují do nastaveného procesu a suplují či duplikují kroky řízené automatizací. Jejich pracovní zátěž narůstá na úkor plnění priorit a automatizace pak není stoprocentní.

Chtějí-li mít nadřízení manažeři jistotu, že nedochází k zásahu zaměstnanců, mohou využít metodiky Lean Six Sigma pro detailní mapování procesů. Automatizace se v bankách nejčastěji týká digitalizace formulářů, aktualizaci naskenovaných dokumentů a vyhledávání konkrétních dat v digitalizovaném dokumentu.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...