fbpx
Sobota, 29 února, 2020
Domů Aktuálně Až pětina firem ztrácí zákazníky kvůli špatné práci s daty

Až pětina firem ztrácí zákazníky kvůli špatné práci s daty

Firmy ztrácí zákazníky a promrhávají příležitost k růst příjmů kvůli špatné práci s daty, ukázal nový průzkum agentur Dun & Bradstreet. V něm až 20 procent z celkem 510 oslovených firem napříč Spojenými státy a Velkou Británií přiznalo, že ztratilo zákazníky kvůli využívání neúplných či nehodných zákaznických dat Dalších 15 procent firem pak uvedlo, že ze stejného důvodu nedokázali získat nového klienta na svou stranu.

Nejnovější

Vlastimil Pečínka (CTO Seznam.cz): Jsme velcí hračičkové. A vlastní datová centra...

0
Seznam.cz je jednou z mála českých firem, které provozují své vlastní datové centrum. V současnosti se zabydluje v třetí lokalitě, která nese...

Drony z Česka na světové špici. Tým z ČVUT opět vyhrál...

0
Tým multirobotických systémů Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze v mezinárodní robotické soutěži Mohamed Bin Zayed International Robotics Challenge (MBZIRC) obhájil obrovský úspěch...

Primetime for Big Data: Konference se kvůli zájmu přesouvá do větších...

0
Jak poskládat velká data, aby se s nimi dalo smysluplně pracovat? Jak to udělat, aby k nim všichni měli přístup a mohli...

Cisco: V roce 2023 bude mít mobilní internet 70 % lidí...

0
Více než 10 % všech připojení bude v roce 2023 realizováno prostřednictvím 5G technologie. Rychlost 5G připojení přitom bude dosahovat v průměru 575 megabitů...

Češi biometrické ověřování plateb vítají

0
Až 90 % všech spotřebitelů považuje otisk prstu za nejbezpečnější způsob, jak potvrdit platbu kartou. Na ověřování pomocí biometrických údajů jsou Češi...