fbpx
Pondělí, 13 července, 2020
Domů Aktuálně Až pětina firem ztrácí zákazníky kvůli špatné práci s daty

Až pětina firem ztrácí zákazníky kvůli špatné práci s daty

Firmy ztrácí zákazníky a promrhávají příležitost k růst příjmů kvůli špatné práci s daty, ukázal nový průzkum agentur Dun & Bradstreet. V něm až 20 procent z celkem 510 oslovených firem napříč Spojenými státy a Velkou Británií přiznalo, že ztratilo zákazníky kvůli využívání neúplných či nehodných zákaznických dat Dalších 15 procent firem pak uvedlo, že ze stejného důvodu nedokázali získat nového klienta na svou stranu.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Tomášem Lichtenbergem (Farm Planet): Česko je u ovoce a zeleniny soběstačné jen z jedné třetiny. Akvaponií chceme dosáhnout stálost cen i kvality

Tomáš Lichtenberg se v tomto roce naplno pustil do zcela nového oboru, který se řadí do kategorie zemědělství budoucnosti. Se svými kolegy...

Gartner: Třetina největších hráčů v globálních dodavatelských řetězcích přesouvá své aktivity z Číny

Až 33 % lídrů z oblasti globálních dodavatelských řetězců přesunulo své outsourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu. Nebo to v následujících dvou...

Česká revoluce ve stavebnictví: 17 tun betonu, 22 hodin 3D tisku a nový typ domu je na světě

Na konci prázdnin bude představen veřejnosti na pražském Střeleckém ostrově unikátní projekt 3D tištěného domu Prvok. Ten je nyní postupně dokončován, získává důležité...

Moderní e-shopy už nemusí řešit starosti se skladovací logistikou. V platformě Edee.one jim nově pomáhá napojení na ComGate

Zrychlení celého procesu dodávky zboží směrem k zákazníkovi a zároveň zefektivnění a zjednodušení práce. Tak by měl vypadat moderní e-shop. A přesně...

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...