fbpx
Pondělí, 17 února, 2020
Domů Aktuálně Ataccama One představila novou větev produktů

Ataccama One představila novou větev produktů

Novou větev produktů pod názvem Ataccama One představil na setkání Adastra DW klubu David Holeš ze společnosti Ataccama. „Zaměřujeme se na organizace, které jdou cestou digitálního byznysu. Poskytujeme jim naše technologie péče o data, a k samotným datům jsme schopni doplňovat i metadata,“ uvedl.

Nejnovější

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...

Nejzajímavější myšlenky od řečníků z Retail Summitu 2020

0
Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se...

Marcel Gajdoš (Visa): V datech odkrýváme skryté příležitosti, které obchodníkům utíkají...

0
Nejde jen o to vědět, jak se zákazník chová v mém obchodě. Také by mě mělo zajímat, jak si stojím ve srovnání...