fbpx
Pátek, 3 července, 2020
Domů Aktuálně Amazon zvažuje otevření kamenných prodejen v Německu

Amazon zvažuje otevření kamenných prodejen v Německu

Americký internetový obchod Amazon zvažuje otevření kamenných obchodů v Německu, které je pro něj druhým největším trhem hned po Spojených státech. „Fakt je, že víme, že zákazníci nakupují offline a že mají rádi výběr,“ citovala v neděli agentura Reuters německého šéfa Amazonu Ralfa Klebera s odvoláním na rozhovor v německém tisku Welt am Sonntag. Kleber další detaily, a to ani přibližný termín otevření prvního z offline obchodů, odmítl blíže komentovat.
Amazon, který založil dnes nejbohatší muž planety Jeff Bezos, už provozuje své kamenné obchody v USA a také ve Velké Británii, kde provozuje i nejmodernější obchodní jednotky Amazon Go, v kterých zákazník díky IoT senzorům a dalším technologiím jen vezme zboží a po nákupu s ním odejde, aniž by musel stát u pokladny. Platba za odebrané zboží se mu strhne automaticky z účtu při odchodu z obchodu.
Pokud Amazon offline obchody v Německu opravdu otevře, je podle médií pravděpodobné, že se Amazon Go objeví i u našich sousedů.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...