fbpx
Neděle, 5 července, 2020
Domů Retail Adastra přichází s pomocí pro drobné podnikatele. Nabídne jim e-shopovou platformu zdarma

Adastra přichází s pomocí pro drobné podnikatele. Nabídne jim e-shopovou platformu zdarma

S podporou malých a středních podnikatelů přichází experti na digitalizaci prodeje ze společnosti Adastra. Nově vzniklá platforma nakoupeno.online umožňuje každému prodejci vytvořit si jednoduchý e-shop, na němž může nabízet své zboží a služby. Adastra tím reaguje na krizi spojenou s koronavirem a tuto službu nabízí zdarma.

Hlavním cílem projektu nakoupeno.online je bezplatné propojení malých a středních podnikatelů s jejich zákazníky. V první fázi chceme obchodníkům pomoci zvládnout situaci během krizového období a těsně po něm podporou vedoucí k vyšší poptávce po jejich produktech a službách. Podnikatelé tak mohou v praxi prodávat bezpečněji, efektivněji plánovat svoje zdroje, budovat loajalitu u stávajících zákazníků a získávat nové klienty,” vysvětluje Standa Dvořák, CEO adastra.one a autor myšlenky projektu.

Cílovou skupinou platformy nakoupeno.online jsou drobní podnikatelé a obchodníci z řad restaurací, pizzerií, pekáren, menších prodejen smíšeného zboží (večerky), kadeřnictví, zahradnictví, stavebnin, hračkářství, dále ale také například menší prodejny oblečení, květinářství, cukrárny, servisy, sportovní potřeby, akvaristiky, vinotéky a další. Platforma se bude hodit i osobám samostatně výdělečně činným, které nabízejí své zboží z domova (například pekařky dortů atd.).

Ochrana zákazníka na prvním místě

Nakoupeno.online přináší výhody také zákazníkům. Díky digitalizaci Adastra maximalizuje bezkontaktní předávání zboží, čímž vychází vstříc zvýšené poptávce po tomto typu nákupního procesu. Projekt nabídne zákazníkovi možnost naplánovat si čas a termín vyzvednutí zboží dle vlastních preferencí. Tím se eliminuje případný kontakt s jinými lidmi nebo čekání na výdej. “Zákazníci navíc budou mít k dispozici přehlednou databázi obchodníků z okolí a jejich produktů na jednom místě,” popisuje další benefity Standa Dvořák.

- Reklama -

Jak to celé funguje?

Přihlášení do platformy a nastavení vlastního e-shopu bude prodávajícím trvat jen několik minut. Nejprve zadají vlastní provozovnu, k ní přiřadí seznam zboží, které nabízejí, a ve finále vyplní jeho dostupnost pro vyzvednutí. “Zákazník pak bude moci od prodejce nakoupit, vybrat si termín výdeje zboží a zaplatí obchodníkovi přímo při vyzvednutí. Počítáme také s brzkou integrací platební brány, aby zákazníci mohli platit online,” říká Ivo Mareček, ředitel marketingu Adastry.

Nakoupeno.online propojuje drobné obchodníky s jejich zákazníky.

Nakoupeno.online v tuto chvíli funguje jako webová služba. V řádu dnů se k ní přidají také mobilní aplikace pro Android a iOS. “Přestože si uvědomujeme, že v tuto chvíli existují stovky skvělých nápadů, jak v době koronakrize pomáhat, věříme, že drobní živnostníci ocení možnost překlenout složité období, které pro ně může být z hlediska přežití jejich byznysu fatální,” dodává Ivo Mareček ze společnosti Adastra.

SourceAdastra
Veronika Říčková
Devatenáct let zkušeností v médiích (jako novinářka i jako PR managerka)...
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...