fbpx
Středa, 19 února, 2020
Domů Aktuálně Adastra a Bisnode představily nástroj na obohacení firemních dat

Adastra a Bisnode představily nástroj na obohacení firemních dat

Firmy Adastra a Bisnode představily jednoduchý nástroj Corporate Data Enrichment Tool na obohacení firemních interních dat o data z externích zdrojů. Jeho prostřednictvím lze jednoduše připravit leady pro oslovení specifickou kampaní nebo pro včasný osobní kontakt. Pomocí kombinace různých informací se tak dá odlišit cílení kampaní od cílení konkurence. Firmy tak díky nástroji Corporate Data Enrichment Tool mohou zvýšit účinnost svých kampaní i celkovou návratnost investice (ROI).

Nejnovější

Průzkum: Rozvoji inovačních firem v Česku brání nedostatek lidí a legislativa

0
České firmy využívající technologie a inovace plánují v příštích dvou letech nabírat nové zaměstnance. Pravděpodobně to ale nebude jednoduché - ředitelé a...

Retail v ČR se mění pomalu. Firmám chybí odvaha a lidé...

0
To, co dokážou retaileři na západ od nás, ale i to, co dokážou v Číně, je na hony vzdálené tomu, co máme...

Ve stínu Cybertrucku. Tesla představila důležitou službu, o které se příliš...

0
Americká automobilka Tesla na sebe pravidelně přitahuje pozornost novými modely svých elektrovozů. Když ale začala nabízet pojištění, žádný rozruch kolem toho nebyl....
Apple Pay

Rok Apple Pay v Česku. Češi si službu oblíbili, mnozí i...

0
19. února to bude přesně rok, kdy byla v Česku spuštěna služba Apple Pay umožňující platbu přes chytrá zařízení jako jsou mobilní...

Nejzajímavější myšlenky od řečníků z Retail Summitu 2020

0
Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se...