fbpx
Neděle, 5 července, 2020
Domů Aktuálně Adastra a Bisnode představily nástroj na obohacení firemních dat

Adastra a Bisnode představily nástroj na obohacení firemních dat

Firmy Adastra a Bisnode představily jednoduchý nástroj Corporate Data Enrichment Tool na obohacení firemních interních dat o data z externích zdrojů. Jeho prostřednictvím lze jednoduše připravit leady pro oslovení specifickou kampaní nebo pro včasný osobní kontakt. Pomocí kombinace různých informací se tak dá odlišit cílení kampaní od cílení konkurence. Firmy tak díky nástroji Corporate Data Enrichment Tool mohou zvýšit účinnost svých kampaní i celkovou návratnost investice (ROI).

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...