fbpx
Středa, 8 července, 2020
Domů Aktuálně Acronis: ransomware stále více cílí na výrobní odvětví

Acronis: ransomware stále více cílí na výrobní odvětví

Stále častější obětí ransomwarových útoků se dle lídra hybridních cloudových řešení ochrany dat Acronis stávají výrobní společnosti. Z posledních dvou letech uvádí příklady útoků ransomware na výrobních podniky jako je belgický výrobce leteckých komponent ASCO, automobilky Nissan a Renault, tchaj-wanský výrobce polovodičů TSMC nebo norský výrobce hliníku Norsk Hydro. Tyto podniky stály tyto kybernetické útoky miliony dolarů. Podle aktuální studie společnosti Ponemon jsou totiž průměrné náklady na stojící výrobní linku 22 000 dolarů každou hodinu.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...