fbpx
Úterý, 7 července, 2020
Domů Aktuálně 90 % bank investuje méně než 0,5 % svých celkových výdajů do...

90 % bank investuje méně než 0,5 % svých celkových výdajů do digitalizace

Společnosti Efma, finanční organizace podporující inovace v oblasti retailového bankovnictví, a McKinsey ve zprávě s názvem „Digitální přeměna v 10 stavebních blocích pro zvýšení povědomí o zákaznících a návratnosti investic do reálných investic“ ukázaly, že retailové bankovnictví zaostává v digitalizaci. Zpráva vycházející z údajů z celého evropského bankovního sektoru zjistila, že pouze 20 až 40 % procesů je digitalizováno a 90 % bank investuje méně než 0,5 % svých celkových výdajů do digitálního řešení svých procesů.

I když je digitální transformace deklarovanou prioritou většiny retailových bank, realita ukazuje, že v oblasti digitalizace banky zaostávají za svými očekáváními.

- Reklama -
- Reklama -

Nejnovější

Logistika e-shopu je nedílnou součástí zákaznického zážitku. Jak se vyhnout špatným recenzím?

Messenger zahlcený dotazy na datum dodání nebo na stav objednávky. Stížnosti, že zboží stále nedorazilo. Případně zoufalství nad další objednávkou na položky,...

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...