Aplikace mění tvář maloobchodu. Nakupování je podle závěrů studie Bureau of Labor jedna z nejčastějších činností našich životů. Více než 40 % lidí na světě denně nakupuje. A maloobchodní sítě na to adekvátně reagují. Zavádějí sofistikované verze aplikací, které svou existencí mění samotné odvětví maloobchodu. Proces od koupě výrobku ve velkoobchodu až ke koncovému zákazníkovi je plně digitalizován. Čidla internetu věcí tak umožňují plně datově zkoumat i naše chování v kamenném světě.
Nejnovější
Gartner: Výdaje na IT v roce 2021 opět porostou
Pouze dvě země zaznamenaly v minulém roce růst výdajů na IT: Čína a Jižní Korea. Zbytek světa postihl podle serveru INSIDE pokles přibližně o 2,5 %...
S rychlým doručením dvojnásobná útrata. Super zoo a DoDo ukazují, že online prodej s kvalitní logistikou se vyplácí
Nákupní chování Čechů se během uplynulého roku výrazně změnilo. Mnohem více nakupují online a roste i výše jejich objednávek. Ukazuje se, že jednou z...
Pandemie koronaviru změnila e-shopy: Nároční zákazníci tam tráví daleko více času. E-shopy potřebují zásadní investice
Na jednu stranu přesvědčení, že zákazníci budou přicházet sami i po uvolnění restrikcí v retailu a že výdělky budou vyšší než loni. Na straně...
Gartner: Většina firem plánuje své zaměstnance k očkování proti koronaviru povzbuzovat, nebude ho ale vyžadovat
Podle průzkumu společnosti Gartner bude 8 % zaměstnavatelů vyžadovat očkování zaměstnanců proti nemoci covid-19 před jejich návratem z home officu na pracoviště. Celkem 71 %...
SAS: Umělá inteligence může být zaujatá
Firmy, které plánují zavést umělou inteligenci (AI), musí kromě etiky a ochrany osobních údajů dbát také na standardy, které eliminují riziko škodlivých rozhodnutí. Umělá...