fbpx
Čtvrtek, 2 července, 2020
Domů Aktuálně 40 procent lidí denně nakupuje online. Hranice mezi offline a online mizí

40 procent lidí denně nakupuje online. Hranice mezi offline a online mizí

Aplikace mění tvář maloobchodu. Nakupování je podle závěrů studie Bureau of Labor jedna z nejčastějších činností našich životů. Více než 40 % lidí na světě denně nakupuje. A maloobchodní sítě na to adekvátně reagují. Zavádějí sofistikované verze aplikací, které svou existencí mění samotné odvětví maloobchodu. Proces od koupě výrobku ve velkoobchodu až ke koncovému zákazníkovi je plně digitalizován. Čidla internetu věcí tak umožňují plně datově zkoumat i naše chování v kamenném světě.

- Reklama -

- Reklama -

Nejnovější

🎧🎤Podcast s Pavlem Plachkým (Senzoor): Současná doba pomáhá rozvoji IoT, stále ale chybí reálné use casy

Bývalý manažer PPF Pavel Plachký se před pěti lety rozhodl vstoupit do segmentu IoT a na zelené louce založil startup Senzoor. S...

Češi chtějí s kombinací umělé inteligence a mikroplateb změnit videoprůmysl a oslnit Hollywood

Československý startup Cinnamon chce změnit způsoby fungování videobusinessu. Nástroj, na němž pracuje více než desetičlenný interní tým s pomocí STRV, pomůže tvůrcům...

Jakub Kováč (Mall Partner): Chceme vytvořit silný regionální marketplace, kde zákazníci nakoupí vše, co na internetu hledají

Marketplace Mall Partner zažíval v době pandemie mnohonásobný nápor firem se zájmem o spolupráci, čerstvě překonal milník jednoho milionu nabízených položek a...

Nejdůležitější trendy v nákupním chování zákazníků

Nákupní chování zákazníků se neustále vyvíjí. Značky se tak musí přizpůsobovat tomu, co spotřebitelé očekávají. Technologie jako je rozšířená realita, voice commerce...

Webinář: Jak poznáte, že se v aplikacích něco děje jinak, než má, i když vám nikdo žádnou chybu nehlásí?

Jak poznáte, že se aplikace “jen zpozdila”? A že “spadne” až za pár minut? V extrémně konkurenčním světě, kterým dnes svět aplikací...