fbpx
Domů 🎧🎤Podcasty 🎧🎤Martin Čermák (Vocalls): Naši voiceboti už navolali 1,5 milionu minut

🎧🎤Martin Čermák (Vocalls): Naši voiceboti už navolali 1,5 milionu minut

S Martinem Čermákem, technickým ředitelem startupu Vocalls, který vyvíjí hlasového asistenta s umělou inteligencí, o tom, jak daleko jsme od konverzační umělé inteligence a proč ji zatím moc nepotřebujeme. Kdy má smysl ponechat lidského operátora?  A kdy nasadit robota? A kdy se vůbec vyplatí? Dozvíte se v podcastu.

Hlasový asistent s umělou inteligencí, jak ve Vocalls voice botovi říkají, pracuje 24 hodin 7 dní v týdnu a nechce příplatky za práci o víkendu a v noci. Prvního skutečného voice bota vytvořili ve Vocalls v roce 2017. 

“Naše ambice byly vždy dál než technologická realita,” říká Martin Čermák, technický ředitel Vocalls. A dodává, že nejlepší využití najde voice bot tam, kde operátoři řeší rutinní věci. Například na call centru při identifikaci klienta.

Najít číslo smlouvy může trvat i 5 minut

Než operátor zjistí, co pro zákazníka může udělat, potřebuje znát jméno a například klientské číslo nebo číslo smlouvy. Tyto rozhovory probíhají vždy stejně a trvají od půl minuty do 5 minut. Čekat na lince, než zákazník číslo najde, může klidně voice bot. A živý operátor dostane až identifikovaného volajícího.

Kategorizace požadavků je ukázkový use case

Představte si, že minutu posloucháte tlačítkové menu a snažíte se pochopit, co máte zmáčknout. A třeba se spletete. A tak posloucháte znovu. A doufáte, že tentokrát to bude správně. Voice bot je ideální náhradou.

- Reklama -

Pro ČSOB Vocalls realizoval zpětnou vazbu, kterou klienti poskytují bance. Zatímco přes IVR menu (stisk čísla na displeji telefonu) reagovalo 35 % lidí, s použitím voice bota celých 44 %. “Voice bot se navíc může zeptat na další podrobnosti. Firma tak získává další benefity,” zdůrazňuje rozdíl proti IVR menu Čermák.

Kterým firmám se vyplatí? Jak náročná je integrace? Dozvíte se v podcastu. 

Ivana Karhanováhttps://digibiz.cz
šéfredaktorka, nadšenec do technologií, běžec, plavec 🙂 kolo přidám taky ...

Nejnovější

🎧🎤Jitka Chizzola (D.A.S. pojišťovna): Pro digitalizaci škodních spisů vyvíjíme už deset let vlastní software

Jak probíhá digitální transformace v ta konzervativním oboru, jako je právo? O tom jsme se v dalším Digibiz podcastu bavili s dlouholetou šéfkou české...

Adastra oceněna v rámci prestižní soutěže Českých 100 nejlepších

Adastra získala prestižní ocenění v rámci 25. ročníku soutěže Českých 100 nejlepších. V oborové kategorii Informační a komunikační technologie se zařadila po bok společností,...

🎧🎤 Jiří Malíček (Rockwell Automation): Nevěřím, že se dožijeme plně automatizované výroby ve firmách

Další podcast serveru Digibiz.cz jsme věnovali nejen automatizaci a robotizaci ve výrobě, ale také tomu, jak výrobní firmy dnes pracují s daty. Hostem byl...

Khalid Husseini (EmbedIT): Komfort klienta je motorem současného technologického vývoje všech aplikací a služeb

Vše na mobilu, uživatelská rychlost a jednoduchost jsou podle Khalida Husseiniho hlavními požadavky na služby EmbedITu, IT divize globální skupiny Home Credit. Hlavní podíl...

Illya Pavlov (Acamar Outsourcing Services): Rozdíly mezi externisty a interními IT pracovníky se stírají. Všechny je potřeba řídit na dálku

Pandemie koronaviru urychlila digitalizaci a tím se výrazně proměnil přístup řady firem v IT sektoru. Daleko víc nyní sahají po externích pracovnících. Budou-li chtít...