fbpx
[the_ad_group id="279"]
Domů🎧🎤Podcasty🎧🎤Martin Čermák (Vocalls): Naši voiceboti už navolali 1,5 milionu minut

🎧🎤Martin Čermák (Vocalls): Naši voiceboti už navolali 1,5 milionu minut

S Martinem Čermákem, technickým ředitelem startupu Vocalls, který vyvíjí hlasového asistenta s umělou inteligencí, o tom, jak daleko jsme od konverzační umělé inteligence a proč ji zatím moc nepotřebujeme. Kdy má smysl ponechat lidského operátora?  A kdy nasadit robota? A kdy se vůbec vyplatí? Dozvíte se v podcastu.

Hlasový asistent s umělou inteligencí, jak ve Vocalls voice botovi říkají, pracuje 24 hodin 7 dní v týdnu a nechce příplatky za práci o víkendu a v noci. Prvního skutečného voice bota vytvořili ve Vocalls v roce 2017. 

“Naše ambice byly vždy dál než technologická realita,” říká Martin Čermák, technický ředitel Vocalls. A dodává, že nejlepší využití najde voice bot tam, kde operátoři řeší rutinní věci. Například na call centru při identifikaci klienta.

Najít číslo smlouvy může trvat i 5 minut

Než operátor zjistí, co pro zákazníka může udělat, potřebuje znát jméno a například klientské číslo nebo číslo smlouvy. Tyto rozhovory probíhají vždy stejně a trvají od půl minuty do 5 minut. Čekat na lince, než zákazník číslo najde, může klidně voice bot. A živý operátor dostane až identifikovaného volajícího.

Kategorizace požadavků je ukázkový use case

Představte si, že minutu posloucháte tlačítkové menu a snažíte se pochopit, co máte zmáčknout. A třeba se spletete. A tak posloucháte znovu. A doufáte, že tentokrát to bude správně. Voice bot je ideální náhradou.

Pro ČSOB Vocalls realizoval zpětnou vazbu, kterou klienti poskytují bance. Zatímco přes IVR menu (stisk čísla na displeji telefonu) reagovalo 35 % lidí, s použitím voice bota celých 44 %. “Voice bot se navíc může zeptat na další podrobnosti. Firma tak získává další benefity,” zdůrazňuje rozdíl proti IVR menu Čermák.

Kterým firmám se vyplatí? Jak náročná je integrace? Dozvíte se v podcastu. 

Ivana Karhanováhttps://digibiz.cz
šéfredaktorka, nadšenec do technologií, běžec, plavec 🙂 kolo přidám taky ...

Nejnovější

Inovátoři, hlaste se! Zbývá týden do uzávěrky Hack 2 Normal hackathonu

Vylepšení zdravotní péče a byznysového prostředí po skončení pandemie. To je téma víkendového hackathonu Hack 2 Normal, který odstartuje už příští pátek 14. května. ...

Martin Felcman a Martin Matuš (Productboard): Pracujeme jako Sherlock Holmes

Jak souvisí práce produktového manažera s detektivní činností? V čem je jeho největší hodnota a kdy by se měl do vývoje nového produktu zapojit?...

Produktový manažer: Jak bych to vysvětlil své mámě?

Role, která tu byla už dávno a která dnes zažívá obrodu. Digitalizace světa vytváří potřebu vzniku nových rolí, které ale mají základy ve světě...

10 trendů, které budou podle Accenture určovat směr pojišťovnictví v roce 2021

Nárůst významu lékařské a wellness péče, digitální transformace pojišťoven, speciální produkty ušité klientům na míru, udržitelný rozvoj i důvěra v tradiční velké pojistitele. To je...

CFO plánují zvyšovat svoje digitální investice

Cloudové ERP, pokročilá analytika a datové technologie či RPA jsou oblastmi, do nichž chtějí během příštích čtyř let investovat finanční a ekonomická oddělení podniků. Odhalil...